( 4 / 4 ) سورة الكهف - محمد جبريل

Read More......

إيمان عروسة فلسطين

Read More......

موال يا ستي ميس شلش فلسطين القدس

Read More......

mys shalash ميس شلش

SUARA EMAS MYS SYALASH .....

Bermula sedari kecil, wanita ini telah menginfaqkan suaranya yang unik demi melaungkan seruan JIHAD dan mengerakkan semangat juang Umat Islam di bumi kelahiranya. Bumi Al Quds ..... mesti dibebaskan sehingga ketitisan darah yang terakhir. Pertama kali saya mendengar alunan nasyeed Mys Syalash amat menyentuh kalbu, meskipun sebahagian bait2 nasyeednya agak sukar untuk difahami 100% , namun seakan kita mendengar alunan yang berjaya menyentuh hati dan perasaan kita, seakan ianya menggasak nulari manusiawi ..... sampai bila kita tega melihat di kaca TV darah dan airmata rakyat Palestin . Mereka dihimpit dan dikepung tanpa adanya pembelaan yang sewajarnya dari masyArakat antarabangsa. Kalau pun ada, segelintir yang masih memilik rasa kemanusiaan tanpa 'bias' agama dan ras.

Satu ketika saya pernah meminta salah seorang student saya dari palestin supaya copy cd Nasyeed Mys Syalash untuk saya, dengar harapan lagu nasyeed nya akan sentiasa mengingatkan saya nasib yang perlu dibela di bumi al Quds. Sebagai ibu, saya juga rasa bertanggungjawab untuk perdengarkan pada anak2 agar mereka menjadi peka dengan isu2 umat Islam di serata dunia.

Apapun, sebagai Muslim, kita yakin, fajar kemenangan akan tiba, sebagaimana janji2 ALLAH dengan kedatangan Nabi Allah Isa A.S dan Baitul Maqdis akan bebas selamanya dari kejahatan dan makar golongan Yahudi .....

Read More......

صوت الإنتفاضة

Read More......